Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Το ΑΠΟΕΛ ενημερώνει για τις λεπτομέρειες της μετάβασης στο Ομπερτράουν, ενώ στις 18:00 θα γίνει η πρώτη προπόνηση επί Αυστριακού εδάφους στο αθλητικό κέντρο που έχει καταλύσει η αποστολή.
Το δελτίο τύπου:
«Ο ΑΠΟΕΛ βρίσκεται από το μεσημέρι στην Αυστρία, στο προπονητικό κέντρο BSFZ Obertraun όπου θα διεξαχθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της ομάδας μας για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η πολυμελής αποστολή του ΑΠΟΕΛ αναχώρησε από το αεροδρόμιο της Λάρνακας στις 03:15 τα ξημερώματα. Η ομάδα μας αφίχθη στο Μόναχο στις 05:30 τοπική ώρα (06:30 ώρα Κύπρου).
Ιδιαίτερες καθυστερήσεις και προβλήματα δεν υπήρξαν. Όλα κύλησαν όπως ακριβώς είχαν σχεδιαστεί από τους αρχηγούς της αποστολής. Ακολούθως με λεωφορείο η ομάδα μας έφτασε στον τελικό της προορισμό στο Obertraun (πάνω από το ποτάμι). Το οδικό ταξίδι από το Μόναχο στην Αυστρία κράτησε περίπου 3 ώρες με ενδιάμεσο σταθμό στη Γερμανία για πρόγευμα.
Νωρίς το απόγευμα η τεχνική ηγεσία, οι ποδοσφαιριστές, η ιατρική ομάδα και οι συνοδοί της αποστολής θα ξεναγηθούν στο προπονητικό κέντρο. Θα γίνει γνωριμία με τις υφιστάμενες, σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις που θα χρησιμοποιηθούν μέχρι τις 7 Ιουλίου, ημερομηνία που έχει ήδη καθοριστεί για την επιστροφή του ΑΠΟΕΛ στο προπονητικό κέντρο του Αρχαγγέλου.
Η απογευματινή προπόνηση θα γίνει στις 17:00 τοπική ώρα (18:00 ώρα Κύπρου). Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει ξεμούδιασμα των ποδοσφαιριστών αφού προηγήθηκε το πολύωρο και κουραστικό ταξίδι.
Από αύριο η προετοιμασία θα εισέλθει στο ουσιαστικό της μέρος με διπλές προπονήσεις (μια πρωινή και μια απογευματινή).
Ο καιρός είναι συνεφιασμένος και η θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 17 βαθμούς κελσίου. Οι συνθήκες είναι ιδανικές για σκληρή και επίπονη δουλειά».
Πριν την αναχώρηση για την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του το ΑΠΟΕΛ ο Μάριος Ηλία μίλησε στην ιστοσελίδα της ομάδας για την νέα ομάδα που κτίζεται.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Αναχωρούμε για την Αυστρία σε ένα χώρο τον οποίο γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά αφού εκεί καταλήγουμε τα τελευταία χρόνια. Είναι ένα ιδανικό μέρος για να γίνει καλή προετοιμασία. Όλα τα παιδιά είναι έτοιμα να πάμε εκεί να δουλέψουμε σκληρά έτσι ώστε να αρχίσουμε σιγά σιγά να ετοιμαζόμαστε και να είμαστε έτοιμοι για τους πρώτους αγώνες της Ευρώπης και τα παιχνίδια του πρωταθλήματος. Το φετινό ΑΠΟΕΛ θα είναι πολύ δυνατό. Είμαστε μία πολύ καλή ομάδα, μια οικογένεια, τα νέα παιδιά είναι καλοί ποδοσφαιριστές.
Θα τους αγκαλιάσουμε και θα τους βοηθήσουμε να ενσωματωθούν στην ομάδα και να προσαρμοστούν στις συνθήκες και στην ποιότητα της ομάδας. Είμαι σίγουρος ότι και αυτοί θα βοηθήσουν με τη σειρά τους και είμαι σίγουρος πως θα βοηθήσουν την ομάδα να φθάσει στην υλοποίηση των στόχων που έχει κάθε χρόνο που είναι ο πρωταθλητισμός Θα πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα η ομάδα και να είμαστε έτοιμοι στα παιχνίδια της Ευρώπης».