Πολύ ακριβά πλήρωσαν τη βραδινή τους έξοδο, που συνδυάστηκε με… συνεύρεση, τέσσερις παίκτες της εθνικής Ιαπωνίας στο μπάσκετ!
Μετά από τον αγώνα τους κόντρα στο Κατάρ για τους Ασιατικούς αγώνες μπάσκετ, οι οποίοι διεξάγονται στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, οι Χασιμότο, Ιμαμούρα, Ναγκαγιόσι και Σάτο βγήκαν για ποτό και πλήρωσαν για συνοδούς πολυτελείας. Κάτι που είναι αντίθετο στον κανονισμό του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας.
Έτσι, οι 4 αθλητές αποβλήθηκαν από την συνέχεια του τουρνουά, ενώ υποχρεούνται να πληρώσουν οι ίδιοι τα αεροπορικά τους εισιτήρια για την επιστροφή τους στην χώρα τους.