«Νιώθω πάρα πολύ καλά γιατί τα σωματεία έκαναν αποδεκτή την εισήγηση μου, ότι σήμερα δεν είναι μέρα να μιλάμε για αύξηση ομάδων. Θα είναι πιο σωστό να το δούμε να το κρίνουμε και να έρθουμε το ερχόμενο καλοκαίρι να το κρίνουμε και να πάρουμε αποφάσεις. Είμαι ικανοποιημένος από τη στάση των σωματείων. Πρέπει η Β΄ Κατηγορία, να έρθει πιο κοντά στην Α΄ Κατηγορία. Θέλω να ευχαριστήσω τα σωματεία που ήρθαν στη συνέλευση. Θα παρακολουθήσουμε το πρωτάθλημα με 12 ομάδες και θα δούμε τι θα κάνουμε. Πήραμε μια σοφή απόφαση».
Ο πρόεδρος της ΚΟΠ αναφέρθηκε και στο θέμα με την κάρτα φιλάθλου.
«Θα έχουμε συνάντηση με πρόεδρο του ΚΟΑ. Ήταν οι διακοπές και υπάρχει μια στασιμότητα από τον κόσμο. Ο πρόεδρος της FIFA πρέπει να δείχνει την ταυτότητα για να μπαίνει σε οποιοδήποτε γήπεδο. Θέλουμε να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο να βλέπει την ομάδα του. Χρειάζεται και λίγη φασαρία, αλλά είναι μια νομοθεσία του κράτους».