Οι δύο ομάδες αναμετρήθηκαν στο «Ολίμπικο» για την πρεμιέρα της Serie A και η Ντιλέτα Λεότα είχε αναλάβει να κάνει το ρεπορτάζ του αγώνα.
Η σέξι ξανθιά δημοσιογράφος, μάλιστα, είχε στο πλευρό της τον Αντρέι Σεφτσένκο, ο οποίος θα πρέπει να ένιωσε πολύ τυχερός που κλήθηκε να δουλέψει στο πλάι μας τόσο εντυπωσιακής παρουσίας.
Ο παλαίμαχος Ουκρανός επιθετικός, μάλιστα, ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φωτογραφία του με την Λεότα γράφοντας ότι ήταν πολύ χαρούμενος που συνεργάστηκαν.
https://twitter.com/Draggeo95/status/1031098457531056130?ref_src=twsrc^tfw