Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πανω από 2500 χιλιαδες Ομονοιάτες έδωσαν το παρόν στην επίσημη πρώτη της ομάδας ενόψει τηςε νέας περιόδου. Αποθέωσαν τους ποδοσφαιριστές και ζητησαν επιτακτικά την κατακτηση του πρωταθλήματος και πρόκριση στους ομίλους του Γιουροπα Λιγκ.

Δυστυχως όμως δεν απέφυγαν την ρήψη κροτίδων που σε κάποιες περιπτώσεις ηταν και επικίνδυνη.

Η νεα χρονια αρχισε με τον καθιερωμένο αγιασμο.

Οσον αφορα τους νεοαποκτηθενετες, Λεόνι, Λεβίτα, Παβίσεβιτς Οζ Ραλι, έλαβαν μέρος στην προπόνηση ενω Ντανιέλσον και Σουάρες ηταν στο γήπεδο αλλα δεν προπονήθηκαν αφου μόλις ειχαν ολοκληρωθεί οι ιατρικες τους εξετασεις.

Στόχος είναι μέχρι τις τρεις Ιουλίου οταν η ομάδα θα αναχωρησει για την Πολωνια να ειναι ολοκληρωμένο το ρόστερ. Οι Πρασινοι έχουν πάψει να ενδιαφερονται για τον Νουνο Ασίς και ψαχνουν αλλες λύσεις.

Οσο αφορα των Μακρίδη η μεταγραφή του στην Μεταλιστ είναι δεδομένη, η Ομόνοια χανει έναν σημαντικό παικτη, ομως θα έχει πολύ σημαντικό όφελος σε αυτη την δύσκολη οικονομική περίοδο για το σωματείο