Θερμής υποδοχής έτυχαν παλιοί και νέοι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας, κατά την επίσημη πρώτη σημερινή προπόνηση.
"Είμαστε η ΟΜΟΝΟΙΑ και είναι περιττό να αναφέρουμε τι θα κυνηγήσουμε. Κυνηγάμε ότι είναι στο δρόμο μας, χρονικά και θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε όλα πράξη". Ετσι άρχισε την τοποθέτηση του, πρώτη ενόψει της νέας περιόδου ο προπονητης της Ομόνοιας Νεόφυτος Λάρκου.
"Ο προγραμματισμός συνεχίζεται και ευελπιστούμε πως σύντομα μέχρι την επόμενη εβδομάδα το ρόστερ θα έχει κλείσει, αν είναι δυνατόν πριν την Πολωνία" πρόσθεσε.
"Πάνω από όλα η Ομόνοια" δηλωσε χαρακτηριστικά όταν κλήθηκε να σχολιάσει την αποχώρηση Μακρίδη τονίζοντας ότι ήταν κάτι που προέκυψε εκτάκτως και θα το αντιμετωπίσουν όπως πρέπει.
Ο Νεόφυτος Λάρκου εμφανιστηκε σίγουρος ότι η Ομόνοια θα ειναι ενισχυμένη στο νεο πρωτάθλημα.
"Δεν περιμένουμε πλέον τον Ασις" είπε για τον Πορτογάλο που αποτέλεσε μεταγραφικό στόχο της Ομόνοιας για την μεσοεπιθετική γραμμή.
Για να προσθέσει "Προσπαθήσαμε να φέρουμε καταξιωμένους επαγγελματίες για να έχουμε μακροπρόθεσμα και άμεσα αποτελέσματα. Καλοί παίκτες δεν χρειάζονται χρόνο προσαρμογής εκτός κι αν προκύψουν εξωαγωνιστικά θέματα".
Παυλος Χρυσάνθου: Μειωμένος θα είναι ο προυπολογισμός σε σχέση με προηγούμενα χρόνια δηλωσε ο Παύλος Χρυσάνθου. Πρόσθεσε πως τα ψηλά και μεγάλης διαρκειας συμβόλαια ήταν πρόβλημα για την Ομόνοια η οποία προσπαθει πλέον με λιγότερα χρήματα να φέρνει ποιοτικούς επαγγελματίες στην ομάδα.