Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στον χτεσινό αγώνα η Ομόνοια γνώρισε φιλική ήττα από τον Πανιώνιο με 1-0, σε έναν αγώνα στον οποίο οι πράσινοι κυριάρχησαν κατά κράτος της ομάδας της Νέας Σμύρνης, αλλά δεν κατάφεραν να πάρουν την νίκη.

Η ομάδα δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες για να σκοράρει αλλά δεν μπόρεσε να σκοράρει και πάλι, με τον κόσμο της ομάδα να προβληματίζεται καθώς και στα δύο προηγούμενα ματς η Ομόνοια δεν κατάφερε να στείλει την μπάλα στα αντίπαλα δίχτια. Αυτό το οποίο προβληματίζει περισσότερο τους φίλους της ομάδας είναι η αφλογιστία του Ματ Ντάρμπισαϊαρ και των άλλων επιθετικών του τριφυλλιού σε αυτούς τους αγώνες, καθώς περιμένουν πολλά από την γραμμή κρούσης.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να δικαιολογείται η γκρίνια των τελευταίων ημερών καθώς οι πράσινοι έκαναν την αρχική τους προετοιμασία στην Πολωνία με αρκετούς νέους ποδοσφαιριστές οι οποίοι θέλουν χρόνο προσαρμογής. Η Ομόνοια με τον ερχομό της στην Κύπρο θα δώσει αλλά 4 φιλικά μπροστά στον κόσμο της και τότε θα μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπεράσματα για το αν όντως υπάρχει επιθετική αφλογιστία ή όχι.

Όλα αυτά τα οποία εμείς γράφουμε, ο Άνχελ Γκόμεθ με τον Κάρλος Ολίβα σίγουρα θα τα έχουν εντοπίσει και αν όντως συνεχιστεί αυτό το πρόβλημα θα πάρουν άμεσες λύσεις αφού τους μένει ακόμα μια μεταγραφή ξένου ποδοσφαιριστή. Ο χρόνος στην Ομόνοια υπάρχει και θα αξιολογηθούν όλοι οι ποδοσφαιριστές μετά το τέλος των φιλικών αγώνων στην Κύπρο...