Την αγανάκτηση του για τον τρόπο που η Ελληνική Κυβέρνηση αντιμετωπίζει τις καταστροφικές φωτιές αναφέρθηκε ο Διονύσης Χιώτης
«Οι άλλοι ακόμη κλαίνε τους νεκρούς τους, οι άλλοι ψάχνουν τους ανθρώπους τους και το υπουργείο οικονομικών ανακοινώνει ότι δίνει παράταση για να κάνουν την φορολογική τους δήλωση οι κότοικοι των περιοχών που επλήγησαν και ότι θα πληρώσουν σε 2 μηνιαίες δόσεις!!!Αν είναι δυνατόν!!!», έγραψε ο Χιώτης, ο οποίος ανέφερε σε άλλη ανάρτησή του:
«Εφιάλτης…να στέλνεις την οικογένειά σου για διακοπές και να μην την ξαναβλέπεις. ό,τι και να πεις, είναι λίγο. Συλλυπητήρια στους συγγενείς των θυμάτων. ό,τι και να πεις, είναι λίγο».