Καλύτερα νοιώθει ο Μαρίνος Στασιάς, ο οποίος πήρε εξιτήριο από το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. Μάλιστα ο Διευθυντής τoy Καρδιολογικού τμήματος Δρ. Ευαγόρας Νικολαΐδης με ανακοίνωση του εξηγεί τους ιατρικούς λόγους που οδήγησαν τον αρχηγό των γαλαζοκιτρινών στο Νοσοκομείο. Τονίζεται στο ιατρικό ανακοινθεν ότι για τρεις μήνες ο Σατσιάς θα πρέπει να αποφύγει να προπονείται σε έντονους ρυθμούς.
Η ανακοινώση
Ο ποδοσφαιριστής Μαρίνος Σατσιάς εισήχθη στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας στις 16/06/2012 με γενικευμένα ενοχλήματα και ηλεκτροκαρδιογραφικές αλλαγές. Προηγήθηκαν συμπτώματα γαστρεντερίτιδας προ μιας περίπου εβδομάδας. Οι εξετάσεις παρουσίασαν ευρήματα συμβατά με ιογενή μυοκαρδίτιδα.
Εξέρχεται με σύσταση αποφυγής έντονης άσκησης/προπόνησης για τουλάχιστον τρεις μήνες.
Δρ. Ευαγόρας Νικολαΐδης
Καρδιολογικού Τμήματος
Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΛΤΔ