Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στην Πολωνία βρίσκεται η Ομόνοια εδώ και κάποιες ώρες, για να πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της ενόψει της νέας σεζόν.

Η αποστολή ταξίδεψε με εσωτερική πτήση από Βαρσοβία σε Πόζναν και πλέον βρίσκεται ήδη στο αθλητικό κέντρο “Remes”. Εκεί θα παραμείνει μέχρι της 30 του μήνα. Όπως ενημέρωσε η ΟΜΟΝΟΙΑ, η αποστολή θα ξεκουραστεί για λίγο, στη συνέχεια υπάρχει γεύμα, ενώ το απόγευμα προπόνηση: