Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Παγκόσμιο Κύπελλο ολοκληρώθηκε για την Ισπανία μετά τον αποκλεισμό από τη Ρωσία και λίγες ώρες αργότερα σε δηλώσεις του ο Σέρχιο Ράμος εξέφρασε την επιθυμία του να αγωνιστεί και στο Παγκόσμιο Κύπελλο που θα γίνει το 2022 στο Κατάρ.

Ο Ράμος θα είναι τότε 36 χρονών αλλά όπως είπε χαρακτηριστικά ακόμα και με άσπρο μούσι θα προσπαθήσει να είναι στα γήπεδα του Κατάρ.

Αρχικά ο αρχηγός της Εθνικής Ισπανίας σημείωσε για τον αποκλεισμό: "Γαμώτο... είναι δύσκολο. Τόσες πολλές ώρες, τόσο μεγάλη προσπάθεια και τόσο μεγάλη αφοσίωση. Ίσως αυτή δεν ήταν η καλύτερη μας στιγμή αλλά γυρνάμε σπίτι μας χωρίς να έχουμε χάσει ούτε ένα παιχνίδι".

Και συνέχισε λέγοντας:

 "Θα ήθελα να συνεχίσω να παίζω για την Ισπανία για πολλά χρόνια επειδή πηγαίνω σπίτι με τρομερό πόνο. Θα πάω στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ ακόμα και αν έχω άσπρο μούσι".

Ο Ράμος πρόσθεσε μέσω ενός tweet που έκανε: "Πονάει αρκετά αλλά κανείς δεν πρέπει να αμφιβάλει ότι θα επιστρέψω και θα προσπαθήσω ξανά και ξανά. Άλλοι θα φύγουν και άλλοι θα έρθουν μαζί αλλά θα υπερασπιστούμε αυτή τη φανέλα με πάθος και σεβασμό. Στις ήττες αισθάνομαι ακόμα πιο περήφανος που είμαι Ισπανός".

Να σημειώσουμε ότι ο 32χρονος αμυντικός μετράει 156 εμφανίσεις με την φανέλα της Ισπανίας και κατέχει το ρεκόρ συμμετοχών με τη φανέλα του αντιπροσωπευτικού του συγκροτήματος.