Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αίσιο τέλος είχαν οι διαπραγματεύσεις του Τόμας Ντε Βισέντι με τους διοικούντες της Αλ Αχλί, καθώς ο Αργεντινός πήρε την ελευθέρα του και είναι έτοιμος να υπογράψει νέο συμβόλαιο με τον ΑΠΟΕΛ.

Με αυτή την εξέλιξη ο Ντε Βισέντι αναμένεται να φτάσει στην Πολωνία μέσα στις επόμενες ώρες για να ενσωματωθεί με την υπόλοιπη αποστολή. Εκεί θα ξεκινήσει πρόγραμμα προπονήσεων ούτως ώστε να είναι έτοιμος για τους αγώνες με τον Ερυθρό Αστέρα.

Το μόνο που απομένει πλέον είναι να δούμε πότε θα ανακοινωθεί και επίσημα και το κατά πόσο θα μπορεί να βοηθήσει τους πρωταθλητές, καθώς έχει να αγωνιστεί σε επίσημο αγώνα από τις 29 Σεπτεμβρίου του 2017.