Το όνομα του Τόμας Ντε Βινσέτι βρίσκεται εδώ και αρκετές μέρες στην λίστα του ΑΠΟΕΛ, αλλά το θέμα κολλάει στα τυπικά από την πρώην ομάδα του.
Αυτή την στιγμή ο Αργεντινός βρίσκεται στην πατρίδα του, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο πώς έχει ενημερώσει την διοίκηση Πετρίδη πώς μέσα στις επόμενες μέρες θα μείνει ελεύθερος και θα υπογράψει νέο συμβόλαιο.
Από εκεί και πέρα στην λίστα του Μπαλταζάρ βρίσκονται οι Κόντε και Βιέιρα, με τις περιπτώσεις του να είναι εξαιρετικά δύσκολες λόγο του οικονομικού που χωρίζουν τις δύο πλευρές.
Πέραν του Ντε Βινσέτι που είναι σχεδόν κλειστός και μέσα στις επόμενες μέρες ίσως πάει στην Πολωνία για να ενσωματωθεί στις προπονήσεις οι άλλοι δύο δύσκολα θα προλάβουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανένας από τους τρείς δεν θα είναι έτοιμος για τον αγώνα με τον Ερυθρό Αστέρα σε περίπτωση που προκριθούν οι πρωταθλητές στην επόμενη φάση.