Έστειλε... μηνύματα η Γαλλία ενόψει Μουντιάλ, επικρατώντας με 3-1 στη σπουδαία φιλική αναμέτρηση με την Ιταλία.
Εξαιρετικά επιτυχημένο το πρώτο τεστ των "τρικολόρ" ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Η ομάδα του Ντιντιέ Ντεσάμπ ήταν η μεγάλη νικήτρια στο φιλικό παιχνίδι με την -απούσα από το Μουντιάλ- Ιταλία, το οποίο διεξήχθη στην "Alianz Riviera" της Νίκαιας.
Πειστική εμφάνιση από τους Γάλλους, που είχαν και δύο δοκάρια (Καντέ, Ντεμπελέ), φτάνοντας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία στη νίκη. Ο Ουμτίτι άνοιξε το σκορ από το 8' για τους γηπεδούχους, ενώ ο Γκριζμάν από το σημείο του πέναλτι διπλασίασε τα τέρματα της ομάδας του στο 29'. Ο Μπονούτσι ήταν αυτός που μείωσε άμεσα για τη "σκουάντρα ατζούρα", αλλά με ένα εκπληκτικό πλασέ ο Ντεμπελέ διαμόρφωσε το τελικό 3-1 στο 63'.
Η πρόβα τζενεράλε της Γαλλίας θα είναι σε μία εβδομάδα απέναντι στις ΗΠΑ (9/6), ενώ οι Ιταλοί θα αντιμετωπίσουν σε νέο φιλικό τη Δευτέρα (4/6) την Ολλανδία.
Πηγή: sdna.gr