Η Ομόνοια προχώρησε σε ανανέωση της συνεργασίας της με τον 19χρονο Ελλαδίτη τερματοφύλακα, Μάκη Γιαννίκογλου, ο οποίος είχε ενταχθεί στο δυναμικό της ομάδαςπριν από ένα χρόνο.
Ο εξελίξιμος τερματοφύλακας, παραχώρησε δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ανανέωσα τη συνεργασία μου με την Ομόνοια. Πρόκειται για μία πολύ μεγάλη ομάδα, που μου δίνει το κίνητρο να διεκδικήσω πολύ ψηλούς στόχους, όπως το πρωτάθλημα, το κύπελλο και διάκριση στην Ευρώπη. Επίσης, επιδίωξή μου είναι να καταξιωθώ μέσα από την ομάδα».
Για το γεγονός ότι υπάρχουν στην ομάδα αξιόλογοι τερματοφύλακες, είπε: «Θα δουλεύω σκληρά επί καθημερινής βάσης, με στόχο να διεκδικήσω τη θέση μου. Υπάρχουν αξιόλογοι τερματοφύλακες στην ομάδα, απ’ τους οποίους μπορώ να μάθω αρκετά».
Ο Μάκης Γιαννίκογλου έστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο της ομάδας μας:«Θα ήθελα να του ζητήσω να στηρίξει την προσπάθεια που κάνει η ομάδα μας και να μείνει στο πλευρό παικτών, τεχνικής ηγεσίας και διοίκησης. Να είναι βέβαιοι ότι οι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, για να υλοποιήσουν τους στόχους της ομάδας. Τους χρειαζόμαστε δίπλα μας».
Κλείνοντας, ο Ελλαδίτης τερματοφύλακας ανέφερε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον μέχρι πρότινος προπονητή μου, Χριστόφορο Λοΐζου, με τον οποίο συνεργάστηκα άψογα αυτό το χρόνο που δουλέψαμε μαζί».