Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Παίκτης της Μέχελεν είναι από σήμερα ο Ιγκόρ Ντε Καμάργκο. Μάλιστα μετά τις υπογραφές έκανε και τις πρώτες τους δηλώσεις στην ιστοσελίδα της Βελγικής ομάδας.

Οι δηλώσεις:

"Πέρασα καλά στην Κύπρο, αλλά είμαι χαρούμενος που πλέον θα παίζω στο Βέλγιο με τη Μέχελεν. Θέλω να είμαι μέρος στο πρότζεκτ που αυτός ο όμορφος σύλλογος ετοιμάζει. Είτε στην πρώτη κατηγορία είτε στην δεύτερη, είμαι ικανοποιημένος που θα ξαναπαίξω σε βελγικό έδαφος"

Μετά την ανακοίνωση της Μέχελεν το ΑΠΟΕΛ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ευχαρίστησε τον Ντε Καμάργο για την προσφορά του στην ομάδα.

«Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ επιθυμεί να ευχαριστήσει και δημόσια για τη διετή προσφορά του προς την ομάδα μας, τον Igor De Camargo.

O Igor αποτέλεσε πρότυπο επαγγελματισμού αλλά και ήθους σε αυτά τα δύο χρόνια συνεργασίας με τον ΑΠΟΕΛ.

Το συμβόλαιο του ολοκληρώνεται στις 31/05 και η συνεργασία μας φθάνει στο τέλος της. Όμως ο Igor θα παραμείνει ένας πραγματικός φίλος του ΑΠΟΕΛ. Είναι μια μεγάλη ποδοσφαιρική προσωπικότητα του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου που τιμήθηκε και τίμησε τα χρώματα του ΑΠΟΕΛ κατακτώντας δύο πρωταθλήματα ενώ αγωνίστηκε στην πορεία της ομάδας προς τους «16» του UEFA Europa League και στους ομίλους του UEFA Champions League.

Igor σε ευχαριστούμε θερμά και σου ευχόμαστε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας σου και της οικογενειακής σου ζωής».