Απόλυτα διαιολογημένος ήταν ο εκνευρισμός του Φερνάντο Σάντος για τη διαιτησία στο ματς με την Πολωνία. Η Ελλάδα έμεινε κακώς με δέκα παίκτες ενώ πέραν του πέναλτι που πήρε εδικαιούτο άλλο ένα στο οποίο διαιτητής και βοηθοί έκλεισαν τα μάτια.
«Θεωρώ πως καμία κάρτα του Παπασταθόπουλου δεν υπήρχε. Πολύ απλά δεν υπήρχαν φάουλ στις φάσεις. Επίσης θεωρώ πως υπάρχει πέναλτι στην φάση του Πέρκις όταν και χτυπά η μπάλα στο χέρι του. Δεν ήμασταν καλοί στα πρώτα 25 λεπτά. Μετά ισορροπήσαμε το ματς. Είχαμε ατυχίες όπως με τον τραυματισμό του Αβραάμ και την αποβολή του Παπασταθόπουλου. Μπήκαμε στα αποδυτήρια και είπαμε να παλέψουμε στο δεύτερο μέρος. Ήμασταν πιο αποφασισμένοι, παλέψαμε και καταφέραμε να πάρουμε το αποτέλεσμα αυτό. Μπορούσαμε να πάρουμε και κάτι παραπάνω» δήλωσε ο Πορτογάλος τεχνικός της Εθνικής Ελλάδας.