Οργανωμένοι οπαδοί της Ομόνοιας έδωσαν το παρόν τους στον τελικό του κυπέλλου στο Βέλγιο την περασμένη εβδομάδα.
Η Θύρα 9 έχει άριστες σχέσεις με τους οργανωμένους της Σταντάρ Λιέγης.Μάλιστα η ομάδα του Λαϊφη νίκησε στον τελικό την Γκενκ.
Δείτε την ανάρτηση της Θύρας 9
"Δυναμική και μαζική παρουσία των στελεχών μας στον τελικό κυπέλλου στο Βέλγιο την προηγούμενη βδομάδα. Ευχαριστούμε τα αδέλφια μας για την φιλοξενία. United we stand - IH9"