Αδικος αποκλεισμός για την ΑΕΚ απο την συνέχεια της διοργάνωσης του Europa League, καθώς για την φάση των "32" η Ένωση δεν κατόρθωσε να ξεπεράσει το εμπόδιο της Ντιναμό Κιέβου.
Οι κιτρινόμαυροι προσπάθησαν μέσα στο παγωμένο γήπεδο της Ντιναμό να πετύχουν το γκολ που θα τους εξασφάλιζε την "ανατροπή" του 1-1 στο ΟΑΚΑ και θα τους έδινε το "εισιτήριο" για τους "16".
Αν και είχαν πολλές ευκαιρίες απο αυτές που δεν ...χάνονται, οι παίκτες της Ενωσης δεν μπόρεσαν να βάλουν το γκολ και ο αγώνας έληξε με λευκή ισοπαλία, τελειώνοντας εδώ την φετινή ευρωπαϊκή πορεία της ΑΕΚ.
Ο "δικέφαλος" αποκλείστηκε με ψηλά το κεφάλι, αφού δεν κατέγραψε ούτε μία ήττα στους αγώνες της ευρωπαϊκής διοργάνωσης,