Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Κατά την αναχώρηση της ΑΕΚ με προορισμό το Κίεβο για τον αγώνα με την Ντιναμό Κιέβου ο προπονητής της ένωσης Μανόλο Χιμένεθ δήλωσε:

"Με το αποτέλεσμα που υπάρχει αυτή τη στιγμή δηλαδή το 0-0 περνάει την Ντιναμό  εμείς αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε και να εξαντλήσουμε τις πιθανότητες μας. Έχω μία γενική ιδέα για την ενδεκάδα Ωστόσο θα πρέπει να ρωτήσω τους παίκτες σε ποια κατάσταση βρίσκονται μετά από τον αγώνα με την Ξάνθη. Οι κλιματολογικές συνθήκες θα ευνοήσουν την Ντιναμό , αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε ως δικαιολογία"