Εβαλε τρία γκολ σε ένα ημίχρονο, για την ακρίβεια, σε 33'.
Με αυτόν τον τρόπο, ο αμυντικός της Ενωσης έγινε ο πρώτος στην ιστορία που σκοράρει τρις σε έναν αγώνα, ενώ όσον αφορά τα... κιτρινόμαυρου ενδιαφέροντος νέα, έγινε ο πρώτος παίκτης της ΑΕΚ μετά από 11 χρόνια που καταφέρνει κάτι τέτοιο!
Μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με την Ξάνθη (4-0), ο Ογκνιεν Βράνιες μίλησε στους δημοσιογράφους, κατά τη βράβευσή του ως ο πολυτιμότερος παίκτης του αγώνα κι αποκάλυψε αυτά για τα οποία... ενημέρωσε τον Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς, ενώ μαίνεται η κόντρα με τον ΠΑΟΚ για τον τίτλο του πρωταθλητή! Παιχνίδι από παντού στη Novibet με κινητό και τάμπλετ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Βόσνιος:
«Πολλά πράγματα είναι περίεργα, δεν είναι τυχαία όμως, είμαι χαρούμενος για τα τρία γκολ που πέτυχα, το πιο σημαντικό όμως είναι ότι κερδίσαμε». Αν έχει πετύχει ξανά χατ-τρικ στην καριέρα του: «
Πριν από δεκαεπτά χρόνια, σε ένα παιχνίδι με τους Έφηβους».
Για το ότι είναι ο πρώτος παίκτης της ΑΕΚ μετά από πολλά χρόνια που σημειώνει χατ-τρικ:
«Αυτό μου δίνει έξτρα κίνητρο να συνεχίσω την προσπάθεια».
Για την κατάκτηση του Κυπέλλου από την μπασκετική ομάδα κι αν σκέφτεται ο ίδιος ανάλογους τίτλους:
«Αρχικά θέλω να συγχαρώ και εγώ με τη σειρά μου την ομάδα μπάσκετ για το Κύπελλο. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και οι τίτλοι».
Για την επόμενη αγωνιστική που η ΑΕΚ πάει στον Ατρόμητο:
«Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα, χθες πήρα τον φίλο μου τον Πρίγιοβιτς και του είπα ότι θα μας υποδεχθούν στην Τούμπα σαν πρωταθλητές».
Για τον επαναληπτικό με την Ντιναμό Κιέβου:
«Πιστεύω στην πρόκριση, είμαστε καλύτεροι».