Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Παράπονα για τη διαιτησία έκανε μετά την ήττα της Παρί από τη Ρεάλ ο Ουνάι Έμερι. Ο τεχνικός των Γάλλων στάθηκε κυρίως στη φάση του πέναλτι που πήρε η «βασίλλισα», αλλά και στο χέρι του Ράμος. 

«Είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που ανταποκριθήκαμε. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε ένα ισορροπημένο παιχνίδι και σκοράραμε πρώτο. Όμως στη συνέχεια ο διαιτητής σφύριξε πολύ εύκολα το πέναλτι για τη Ρεάλ. Στο δεύτερο ημίχρονο πιέσαμε περισσότερο. Το ματς είχε ευκαιρίες για γκολ. Πιστεύω ότι ο διαιτητής έκανε κάποια μικρά πράγματα τα οποία έπαιξαν μεγάλο ρόλο, όπως το χέρι του Ράμος στο οποίο δεν μας δόθηκε πέναλτι αλλά και την κίτρινη που έβγαλε στον Κιμπέμπε. Μάλλον του άρεσε περισσότερο η Ρεάλ. 

Υπάρχουν ακόμη 90 λεπτά. Πιστεύω στην ομάδα και έχουμε την ευκαιρία να τα καταφέρουμε. Είναι σημαντικό το πώς θα προετοιμαστούμε όπως και η παρουσία των οπαδών μας», είπε.

Ζινταν: "Θα υποφέρουμε στο Παρίσι"

Image removed.

Ο «Ζιζού» τόνισε πως έπαιξαν καλά στην αρχή και έβγαλαν την προσωπικότητα που έχουν οι παίκτες του, έχοντας τη συμπαράσταση των φιλάθλων τους, όμως δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμη. 

Αναλυτικά: «Είχαμε ένα καλό παιχνίδι από την αρχή και πήραμε μια πολύτιμη νίκη. Είχαμε προσωπικότητα και, μαζί με τους οπαδούς μας, οι οποίοι ήταν στο πλευρό μας, πήραμε τη νίκη. 

Δεν έχει τελειώσει με το 3-1 η πρόκριση, υπάρχει και η ρεβάνς. Είναι άλλη ιστορία αυτό το ματς και ξέρουμε ότι θα υποφέρουμε».