Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της Ανόρθωσης ενόψει του επαναληπτικού αγώνα Κυπέλλου με αντίπαλο τον Α.Ο. Αγίας Νάπας αύριο στο ΓΣΖ στις 19:00. Στο πρώτο παιχνίδι η Κυρία είχε κερδίσει με 3-2.

Την αποστολή αποτελούν οι:

Χάρους, Γ. Παπαδόπουλος, Σιεχού, Αρτυματάς, Σίλντενφελντ, Ντουγκλάο, Πράνιτς, Πηλέας, Βίκτορ, Οικονομίδης, Ματθαίου, Αράζ, Καρλίτος, Καμαρά, Άλβες, Μιχάλης Ιωάννου.