Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι οργανωμένοι οπαδοί της Ανόρθωσης θα είναι παρόντες στον επαναληπτικό του κυπέλλου κόκα κόλα με αντίπαλο την Αγία Νάπα στο ΓΣΖ..

Δείτε την ανακοίνωση τους

"Αύριο όλοι γ.σ.ζ. για τον επαναληπτικό να πάρουμε την πρόκριση. Μέχρι τις 18:30 μαζευόμαστε στο πάρκινγκ του γηπεδού. Ο αγώνας ξεκινά στις 19:00 και εισιτήρια μόνο από τα εκδοτήρια.

ΟΥΤΕ ΣΕ ΓΗΠΕΔΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ - ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ"