Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών από το Αντώνης Παπαδόπουλος με τους γηπεδούχους να είναι σαφώς χαρούμενοι από την μεγάλη τους νίκη.

Ρόνι Λέβι:

Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ:

«Ο κόσμος μας ήταν φανταστικός, υποστήριξε την ομάδα καθ΄ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού και έπαιξε μεγάλο ρόλο για να έρθει η νίκη. Ξεκινήσαμε στο να χάνουμε στα πρώτα πέντε λεπτά και να πρέπει να προσπαθήσουμε να αντιδράσουμε. Ήταν επικίνδυνο για την ψυχολογία μας.

Προσπαθήσαμε να πετύχουμε το γκολ της ισοφάρισης και αφήσαμε κάποιους χώρους. Νομίζω ότι ελέγξαμε το παιχνίδι και αξίζαμε τη νίκη. Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Για εμάς είναι σημαντική η ποιότητα αλλά είναι πιο σημαντική η προσωπικότητα που έχουν οι παίκτες μας. Είμαστε ικανοποιημένοι από τη νίκη και το αποτέλεσμα, η προσοχή μας είναι τώρα στο παιχνίδι κυπέλλου. Ξανά ένα ευχαριστώ στο παιχνίδι κυπέλλου».

Για την ενίσχυση:

«Ψάχνουμε παίκτες που μπορούν να βοηθήσουν. Ψάχνουμε για κάτι πολύ καλό, δεν θέλω να κάνουμε λάθη. Προτιμώ να έχω ένα ποδοσφαιριστή που να είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί».

Image removed.

Ιμανόλ Ιδιακέθ:

"Ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε και μας στήριξε. Απολογούμαστε για την ήττα. Από αύριο θα αρχίσουμε να δουλεύουμε και να παλεύουμε για την συνέχεια. Δεν θα πω κάτι περισσότερο για το παιχνίδι".

Σάββας Πηλακούτας:

Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ:

«Από αύριο πρέπει να ριχτούμε στη δουλειά για το παιχνίδι του κυπέλλου με την Αγία Νάπα. Πρέπει να παραμείνουμε σοβαροί, συγκεντρωμένοι. Συγχαρητήρια σε παίκτες και τεχνική ηγεσία. Ήμασταν καλύτεροι από τον αντίπαλο και αξίζαμε τη νίκη».

Για την ενίσχυση:

«Προτάσεις έχουν σταλεί, πολύ σύντομα θα προκύψουν εξελίξεις. Δεν υπάρχει κάτι πιο επίσημο. Μόλις προκύψει κάτι θα το γνωστοποιήσουμε».

Για την περίπτωση Σιεχού:

«Θα γίνει μια συζήτηση. Επιθυμία και των δυο πλευρών είναι να συνεχίσουν. Έσφιξε τα δόντια και αγωνίστηκε σήμερα».

Βλάντιμιρ Γκάντσεφ:

«Πιέσαμε ψηλά και τα καταφέραμε. Χρειαζόμασταν τους τρεις βαθμούς. Είχαμε το κεφάλι κάτω, κυνηγήσαμε το γκολ και τα καταφέραμε. Δεν μπορώ να πω ότι έκανα το καλύτερο μου παιχνίδι, μπορώ και καλύτερα. Έχουμε πίστη στην ομάδα. Η προσοχή μας είναι στην Αγία Νάπα και μετά στον Απόλλωνα. Θα παλέψουμε να κερδίσουμε όσα πιο πολλά παιχνίδια γίνεται».

Βίνσεν Λαμπάν:

«Πιστεύω στην ομάδα. Είχαν τρεις ευκαιρίες στο δεύτερο ημίχρονο και κατάφεραν να σκοράρουν…»

Κυριάκος Δημητρίου:

«Ξεκινήσαμε το παιχνίδι με τις καλύτερες προϋποθέσεις αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν είχαμε καλή εμφάνιση. Συγχαρητήρια στην Ανόρθωση για τη δίκαιη επικράτηση. Δεν έχουμε περιθώριο να σταθούμε στο σημερινό ντέρμπι, πρέπει να δούμε τα λάθη μας και να τα διορθώσουμε».