Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την πρώτη του μεταγραφή στην περίοδο Ιανουάριου. Πρόκειται για τον Βέλγο Λούκα Πολίτσι ο οποίος βρισκόταν στο ρόστερ του Απόλλωνα και έρχεται στην ομάδα της Λευκωσίας με συμβόλαιο διάρκειας έξι μηνων
"Το ΔΣ του Ολυμπιακού Λευκωσίας, ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας 6 μηνών με τον Βέλγο ποδοσφαιριστή Luca Polizzi (28/05/1996). Ο Luca, ο οποίος αγωνίζεται ως μεσοεπιθετικός, έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στις KRC Genk (Βέλγιο), MVV Maastricht (Βέλγιο), Inter Zapresic (Κροατία) και στον Απόλλωνα Λεμεσού. Το ΔΣ του Ολυμπιακού Λευκωσίας καλοσωρίζει τον Luca στην μεγάλη μας οικογένεια και του εύχεται καλά δίχτυα!".