Την Ντιναμό Κιέβου θα κληθεί να αντιμετωπίσει η ΑΕΚ στη φάση των “32” του Europa League, όπως προέκυψε από την κλήρωση που διεξήχθη στη Νιόν.
Ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ στις 15 Φεβρουαρίου και η ρεβάνς, εκτός έδρας, μία εβδομάδα αργότερα, στις 22 Φεβρουαρίου.