Tο ΑΠΟΕΛ συνέχισε την προετοιμασία του για τον αγώνα της Δευτέρας με την ΑΕΛ με απογευματινή προπόνηση. Όπως αναφέρει η επίσημη ενημέρωση, ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Ιωάννου.
Πρόγραμμα αποκατάστασης έκανε ο Milanov και πρόγραμμα ενδυνάμωσης ο Εφραίμ. Ο Waterman συνεχίζει το πρόγραμμα αποκατάστασης του στην Ολλανδία. Θα επιστρέψει σε δύο βδομάδες.