Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Απάντησαν με δικό τους  πανό οι φίλοι της  Παναχαικής σήμερα στην Πάτρα στο πανό που ανέβασαν φίλοι του ΑΠΟΕΛ  την Παρασκευή στο ντέρμπι του  ΓΣΠ σχετικά με τα γεγονότα στο Πολυτεχνείο.

Το πανό γράφει:

Είστε της Κύπρου η ντροπή, είναι ψέματα το πραξικόπημα και η εισβολή?!

Image removed.