Απάντησαν με δικό τους πανό οι φίλοι της Παναχαικής σήμερα στην Πάτρα στο πανό που ανέβασαν φίλοι του ΑΠΟΕΛ την Παρασκευή στο ντέρμπι του ΓΣΠ σχετικά με τα γεγονότα στο Πολυτεχνείο.
Το πανό γράφει:
Είστε της Κύπρου η ντροπή, είναι ψέματα το πραξικόπημα και η εισβολή?!