Δυο χρυσά και δυο χάλκινα μετάλλια πανηγύρισε η Κύπρος στη δεύτερη μέρα των Πανευρωπαϊκών Αγώνων Σκοποβολής. Τα χρυσά εξασφάλισαν ο νεαρός Νικόλας Βασιλείου στο σκητ εφήβων και η εθνική μας ομάδα των ανδρών με τους Γιώργο Αχιλλέως, Ανδρέα Χάσικο και Αντώνη Ανδρέου. Ο 15χρονος Νικόλας Βασιλείου που έκλεψε την παράσταση ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου με 142 στους 150, δίσκους, ενώ η εθνική ομάδα σκητ κέρδισε την πρώτη θέση με 365 στους 375 δίσκους.
Στο σκητ ανδρών ο πρωταθλητής μας Γιώργος Αχιλλέως κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην διαδικασία του σιουτ οφ, αφήνοντας στην τέταρτη θέση τον Ανδρέα Χάσικο. Το δεύτερο χάλκινο για την Κύπρο, ήρθε από την εθνική ομάδα του σκητ εφήβων. Στις γυναίκες ο απολογισμός ήταν ένα χρυσό κι ένα χάλκινο μετάλλιο. Το χρυσό μετάλλιο το εξασφάλισε η εθνική μας ομάδα των γυναικών στο σκητ, με τις Αντρη Ελευθερίου, Παναγιώτα Ανδρέου και Λουίζα Θεοφάνου με συνολικό αποτέλεσμα 204/225, δίσκους.
Το χάλκινο μετάλλιο κέρδισε η Αντρη Ελευθερίου στην ατομική κατάταξη του σκητ γυναικών, με τελικό αποτέλεσμα 93/100. Πρώτη κατετάγη η Ερτζιανίκ Αβετισιάν από την Αρμενία με 96/100, ενώ το αργυρό μετάλλιο πήγε στη Γερμανία, το οποίο κατέκτησε η παγκόσμια πρωταθλήτρια Κριστίν Βένζελ με 95/100, δίσκους.