Η κατάσταση με τον Αργεντινό άσο είναι... μπερδεμένη.
Η Σαμπάμπ Αλ Αχλί δεν τον υπολογίζει, αφήνοντας τον εκτός ρόστερ, όμως παραμένει άγνωστο το καθεστώς με το συμβόλαιο του. Ο παίκτης πάντως παραμένει στα ΗΑΕ και πρόσφατα πήρε μέρος σε φιλανθρωπικό αγώνα με... πιστόλι!
Δείτε και θα καταλάβετε: