Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με την Αρμενία η αποστολή της ΕΘνικής μας αναχώρησε για το αεροδρόμιο και σε λίγο επιβεβάζεται στο αεροπλάνο για να επιστρέψει στο νησί. Η πτήση είναι προγραμματισμένη για τις 9η ώρα.
Η Κύπρος έδωσε δύο πολύ χρήσιμα φιλικά με Γεωργία και Αρμενία και παρά τις ισάριθμες ήττες ο ομοσπονδιακός μας προπονητής έβγαλε συμπεράσματα που θα τον βοηθήσουν στη συνέχεια.
Στόχος μας είναι να παρουσιαστουμε ανταγωνιστικοι΄στις επίσημες υποχρεώσεις που αρχίζουν τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.