Αβραάμ: «Το καταφέραμε εαυτό όλοι μαζί. Προσπαθήσαμε πάρα πολύ και δίκαια νομίζω κατακτήσαμε το κύπελλο. Το αφιερώνουμε στον κόσμο που πάλι ήταν δίπλα μας και υποσχόμαστε περισσότερα με τη νέα χρονιά. Όσο το ήθελε ο κόσμος το θέλαμε και εμείς».
Καρυπίδης: Δίκαια κερδίσαμε το κύπελλο. Το θέλαμε τόσο εμείς όσο και ο κόσμος μας. Συγχαρητήρια και στα παιδιά και στον κόσμο που μας βοήθησε. Είναι σημαντικό δεύτερο σερί κύπελλο, η ιστορία το γράφει αυτό. Τώρα ακολουθεί ξεκούραση. Αφιερώνω το κύπελλο στο παιδάκι μου που γεννήθηκε και που ακόμη δεν κατάφερα να δω. Επίσης το αφιερώνω και στο ιατρικό τιμ που έκανε πολύ δουλειά για να είμαι εγώ εδώ σήμερα».
Εφραίμ: «Κάναμε πολλή προσπάθεια φέτος και καταφέραμε να πάρουμε το κύπελλο. Θέλουμε να το πανηγυρίσουμε αυτό με τον κόσμο. Ξέραμε ότι η ΑΕΛ είναι καλή ομάδα μπήκαμε δυνατά στο γήπεδο και καταφέραμε να σκοράρουμε αρκετά νωρίς. Μετά προσπαθήσαμε να διαφυλάξουμε το υπέρ μας σκορ. Σε τέτοια παιχνίδια μετρά το αποτέλεσμα και όχι το θέαμα. Το κύπελλο το αφιερώνω σ' αυτόν τον υπέροχο κόσμο».
Φρέντι: «Η φετινή ήταν πολύ καλή χρονιά για εμένα. Πανηγύρισα το κύπελλο, βγήκα πρώτος σκόρερ. Του χρόνου όμως θέλω πρωτάθλημα. θα βάλουμε τα δυνατά μας να τα καταφέρουμε και του χρόνου στην Ευρώπη».
Άλβες: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μετά από 3 μήνες στην Ομόνοια κερδίζω έναν τίτλο. Πανηγυρίζουμε όλοι μαζί για αυτό, με τον κόσμο και την ομάδα. Εγώ έχω ακόμη πολλά να δώσω. Θέλω πάντα να κερδίζω. Αφιερώνω αυτό το κύπελλο στη γυναίκα μου και στον φανταστικό κόσμο της Ομόνοιας».