Ο Περικλής Παπαπαναγής δήλωσε μετά το τέλος του ντέρμπι στο "ΠΑΠ"
" Είμαστε απογοητευμένοι από τον τρόπο που ισοφαριστήκαμε. Είχαμε τον έλεγχο μετά την κόκκινη. Από μια στημένη φάση δεχτήκαμε την ισοφάριση κι΄αυτό μας σόκαρε. Στο τέλος προσπαθήσαμε να παίξουμε το δικό μας ποδόσφαιρο όμως το 1-1 έμεινε στο τέλος. Το πρωτάθλημα είναι πολύ μεγάλο. Τώρα θα πάμε στο παιχνίδι της Ευρώπης για να πάρουμε ότι μπορούμε. Πρέπει να αντεπεξέλθουμε στο μεγάλο πρόγραμμα το Οκτωβρίου"
Ρωτήθηκε για την αποβολή του Σιβού και είπε:
"Ο παίκτης ήρθε και κλώτσησε αντίπαλο. Τα λάθη είναι μέρος του παιχνιδιού, όλοι κάνουμε λάθη. Στην Ελλάδα και την Κύπρο οι φίλαθλοι δεν κάνουνε λάθη. Αυτές οι διακοπές χαλάνε τον ρυθμό, να πηγαίνουμε δηλαδή να βλέπουμε ξανά τις φάσεις"