Σε θέση οδηγού για άλλη μια αγωνιστική βρίσκεται η Ανόρθωση διατηρώντας μάλιστα και το συν τέσσερα από την δεύτερη ΑΕΚ. Ύστερα από τέσσερις συνεχόμενες νίκες η Κυρία έφερε την δεύτερη φετινή ισοπαλία 1-1 αυτή την φορά σε τοπικό ντέρμπι στην Αρένα
Ο απολογισμός της Κυρίας είναι απόλυτα θετικός αν αναλογιστεί κανείς ότι στους έξι αγώνες που έδωσε συμπεριλαμβάνονται τα δύο εκτός έδρας ντέρμπι με ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ.
Εκείνο που χαροποίησε ιδιαίτερα τον κόσμο της Ανόρθωσης ήταν η πίστη των παικτών και η ενέργεια που είχαν στην Αρένα παλεύοντας μέχρι το τέλος και διατηρώντας το αήττητο και μαζί την ιδανική ψυχολογία και την καλή προοπτική.
Στα θετικά βέβαια καταγράφεται και το γεγονός ότι σε 6 αγώνες έχει δεχθεί μόνο δυο τέρματα. Ένα στην πρώτη αγωνιστική με τη Σαλαμίνα και το δεύτερο το Σάββατο από την ΑΕΚ.
Με την επανέναρξη του πρωταθλήματος, η Κυρία θα φιλοξενήσει τον Απόλλωνα. Θα απουσιάσει ο τιμωρημένος Πράνιτς ο οποίος μάλιστα υποβλήθηκε σήμερα σε επέμβαση κήλης.