Χωρίς να είναι ιδιαίτερα καλή , αλλά ανώτερη η ΑΕΛ με ένα γκολ του Λεόντσο βρήκε τον τρόπο και επέστρεψε στις νίκες ύστερα από δύο αγωνιστικές, κερδίζοντας εκτός έδρας τον Εθνικό με γκολ του Λεόντσο.
Ο αγώνας άρχισε με 20λεπτη καθυστέρηση λόγο προβλήματος που παρουσιάστηκε με το λεωφορείο που μετέφερε την ΑΕΛ στο Δασάκι.
ΕΘΝΙΚΟΣ (Γ.Εγκωμίτης): Μπογκαντίνοφ, Στόιτσεφ, Ρόκατς, Πιντσέλι, Κιπιάνι, Χαραλάμπους, Κυπριακού (79΄ Κωνσταντίνου), Σικάρσκι, Φιλίποφ, Παπαγεωργίου, ΝτόβνιαΑΕΛ (Μπ.Μπαλταζάρ): Βοζίνια, Λαφράνς, Μιτρέα, Αϊρόσα, Σίλβα, Φιντέλις, Σάσι (75΄ Σοάρες), Αλνταϊρ, Αβραάμ, Ηλία (62΄ Μπενίτεθ), Λεόντσο.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
Μπρούνο Μπαλταζάρ :
"Ήταν μια σημαντική νίκη σ΄ένα πολύ δύσκολο γήπεδο για όλες τις ομάδες, περισσότερο για μας. Τα τελευταία χρόνια δεν καταφέραμε να κερδίσουμε. Γνωρίζαμε ότι θα ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, μ΄ένα πολύ δυνατό σε φυσικές δυνάμεις αντίπαλο. Ο Εθνικός είχε ένα συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού με μακρινές μπαλιές του Πιντσέλι. Προετοιμαστήκαμε όλη την βδομάδα για την νίκη. Ήμασταν πολύ καλοί στην άμυνα. Στην επίθεση προσπαθήσαμε να έχουμε καλές αντεπιθέσεις και πετύχαμε ένα γκολ.
Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Κατάλαβαν την σημασία του αγώνα σήμερα. Στους τελευταίους αγώνες μπορούσαμε να πάρουμε έξι βαθμούς αλλά πήραμε ένα. Εύχομαι ότι καλύτερο στον Εθνικό. Είμαι βέβαιος ότι θα βγουν από αυτή την κατάσταση που είναι. Ευχαριστούμε και τον κόσμο για την εντυπωσιακή παρουσία"
Γιώτη Εγκωμίτη :
"Μετά από τρεις συνεχόμενες ήττες θέλαμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Η προσπάθεια μας ήταν αρκετά καλή. Ακόμα μια φορά από ένα λάθος δεχτήκαμε γκολ. Έχουμε προβλήματα που πρέπει να λύσουμε. Έχουμε θέμα στο σκοράρισμα, μας λύπει κάτι. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Μέσα δακρύζουν από την προσπάθεια. Έχω κουραστεί να δέχομαι συγχαρητήρια απ΄όλους, αυτό δεν μας δίνει τίποτα. Στην διακοπή πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο.
Έχουμε καλή ομάδα, πιστεύω στους παίκτες μου. Θα προσπαθήσουμε να γυρίσουμε αυτό το κακό κλίμα όταν χάνουμε. Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι ότι με όλους τους αντιπάλους είμαστε ισάξιοι και στο τέλος όλοι μας λένε ότι αδικούμαστε."
NΩΡΙΤΕΡΑ:Με καθυστέρηση 15 λεπτών άρχισε το παιχνίδι στο Δασάκι μεταξύ του Εθνικού Άχνας και της ΑΕΛ
Φάσεις:
75′ Σουτ από τον Μπενίτεθ, άουτ η μπάλα
72 0-1 Aνοίγει το σκορ η ΑΕΛ με τον Λεοντσο. Δεύτερο συνεχόμενο γκολ για τον επιθετικό της ΑΕΛ.
56΄Κεφαλιά του Χαραλάμπους πάνω από τα δοκάρια.
47΄ Σουτ του Παπαγεωργίου, απέκρουσε ο Βοζίνια.
Η ΑΕΛ έχει την κατοχή δεν έχει όμως κυριαρχήσει, ο Εθνικός στέκει καλά προσπαθεί να γίνει επικίνδυνος.
45΄Ο Παπαγέωργιου έκανε το μπάσιμο ο Λαφρανς φάνηκε να τον ανατρέπει στα όρια της επανορθωτικής δεν έδωσε κάτι ο διαιτητής.
24' Πριν ο Σάσι πλασάρει σε κενή εστία έδιωξε την τελευταία στιγμή ο Στόιτσεφ
8΄ Μεγάλη ευκαιρία για την ΑΕΛ, ο Μπογκαντίνοφ μόλις που πρόλαβε να αποκρούσει την μπάλα που πήρε πορεία προς τα δίκτυα.
Εντεκάδες
Εθνικός: Μπογκαντίνοφ, Στόιτσεφ, Ρόκατς, Πιντσέλι, Κιπιάνι, Χαραλάμπους, Κυπριακού Σικάρσκι, Φιλίποφ, Παπαγεωργίου, Ντόβνια
ΑΕΛ Βοζίνια, Λαφράνς, Μιτρέα, Αϊρόσα, Σίλβα, Φιντέλις Σάσι, Αλνταϊρ, Αβραάμ, Ηλία, Ντε Λεόνσο
Στον πάγκο: Γεωργίου, Τεσέιρα, Αρουαμπαρένα, Νικολάου, Μέσκα, Μαύρου, Κυριάκου Χ. Γουίλερ, Σοάρες, Μπενίτεζ, Νταβόρ.