Με καθυστέρηση θα αρχίσει ο αγώνας στο Δασάκι μεταξύ του Εθνικού και της ΑΕΛ.
Ο λογος ένα πρόβλημα που προέκυψε στο λεωφορείο που θα μετέφερε την ομάδα της ΑΕΛ απο τη Λεμεσό στο Δασάκι.
Η αποστολή χρειάστηκε να περιμένει άλλο λεωφορείο για την μεταφέρει στο Δασάκι με αποτέλεσμα να αργήσει να πάει στο γήπεδο.
Ετσι ο αγώνας που ηταν προγραμματισμός στις 18:00 θα αρχίσει με καθυστέρηση.