Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}
Ολοκληρώθηκε η συνέντευξη τύπου ενόψει του τελικού Κυπέλλου μεταξύ της Ομόνοιας και της ΑΕΛ.
Ο πρόεδρος της ΚΟΠ, Κωστάκης Κουτσοκούμνης, ανέφερε μεταξύ άλλων:
"Δεν πιστεύω ότι είναι τυχαίο ότι δύο προπονητές σαν αυτούς, ο Πάμπος και ο Νεόφυτος, οι οποίοι είναι και φίλοι, θα οδηγήσουν τις ομάδες τους στον τελικό κυπέλλου. Εύχομαι να το πάρει ο καλύτερος. Όσον αφορά τα εισιτήρια, όποιος φίλαθλος δεν έχει στα χέρια του το "μαγικό χαρτάκι" του τελικού να μην μπει καν στον κόπο να πάει στο γήπεδο όποια και αν είναι η ηλικία του».
Ακολούθως το λόγο πήραν ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Μιλτιάδης Νεοφύτου, ο αντιπρόεδρος της ΑΕΛ, Αντρέας Γιάπας, όπως και οι δύο προπονητές και οι δύο αρχηγοί των ομάδων.
Μιλτιάδης Νεοφύτου: "Συγχαρητήρια στις δύο ομάδες για την πρόκρισή τους στον τελικό. Συγχαρητήρια στην ΑΕΛ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και καλή συνέχεια στην Ευρώπη. Στόχος μας είναι η κατάκτηση του κυπέλλου για δεύτερη σερί χρονιά και 14η στην ιστορία μας. Το εγχείρημά μας δεν θα είναι εύκολο, γιατί θα αναμετρηθούμε με την πρωταθλήτρια ΑΕΛ. Η ομάδα μας, όμως βρίσκεται σε καλή αγωνιστική κατάσταση. Έχουμε κάθε λόγο να αισιοδοξούμε".
Αντρέας Γιάπας: "Θέλουμε ο αγώνας να διεξαχθεί σε αθλητοπρέπεια και αυτός που θα ηττηθεί να χειροκροτήσει την αντίπαλη ομάδα".
Νεόφυτος Λάρκου: "Συγχαίρω την ΑΕΛ και το συνάδελφο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ένας κερδίζει και αυτό δεν αλλάζει και αυτό πρέπει να το ξέρει όλος ο κόσμος. Θέλουμε πολύ και θα προσπαθήσουμε για να κερδίσουμε το κύπελλο για να κλείσουμε τη χρονιά, για την οποία μέχρι και την προ-τελευταία αγωνιστική παλέψαμε για το πρωτάθλημα".
Πάμπος Χριστοδούλου: "Είναι ένας τελικός στον οποίο ένας θα κερδίσει. Έχω πει αρκετές φορές ότι ο καλύτερος και πιο τυχερός θα κερδίσει το τρόπαιο. Είναι δύο ομάδες που δίκαια βρίσκονται στον τελικό του κυπέλλου. Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος, στόχος μας είναι το κύπελλο. Θα τα δώσουμε όλα για να κάνουμε ξανά τον κόσμο μας ευτυχισμένο. Περάσαμε δύσκολες ομάδες για να φτάσουμε εδώ που έχουμε φτάσει και μας έχει απομείνει ακόμα ένα βήμα".
Κωνσταντίνος Μακρίδης: "Εύχομαι να γίνει μια γιορτή του ποδοσφαίρου. Ο καλύτερος ας κερδίσει και εύχομαι αυτή να είναι η Ομόνοια".
Μάριος Νικολάου: "Εύχομαι ο κόσμος να απολαύσει ένα ωραίο παιχνίδι αντάξιο της ιστορίας και της οντότητας των δύο ομάδων. Ο καλύτερος ας κερδίσει. Εύχομαι αυτή να είναι η δική μου ομάδα".