Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συγχαίρει την Εθνική μας ομάδα για την νίκη επί της Βοσνίας μέσα από ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Νίκος Αναστασιάδης ανέβασε μάλιστα την πιο κάτω φωτογραφία γράφει χαρακτηριστικά:
"Συγχαρητήρια στην Εθνική μας ομάδα, ποδοσφαιριστές και τεχνική ηγεσία. Προβλέπουμε σε νέες επιτυχίες!"