Την φωτογραφία που βλέπεται πιο πάνω την παρουσιάζουμε για δύο λόγους.
Πρώτο για να δείξουμε την σωστή αντιμετώπιση και την καλή φιλοξενία των ανθρώπων του ΟΦΗ που έχουν παραχωρήσει ακόμη κ και το λεωφορείο τους στην αποστολή της Ομόνοιας για το σημερινό φιλικό.
Δεύτερο για να δείξουμε ότι ακόμη και << μικρότερες>> ομάδες από τις δικιές μας έχουν πράγματα που τις κάνουν να φαίνονται μεγάλες.
Το ιδιόκτητο λεωφορείο που μεταφέρει την ομάδα είναι ένα τέτοιο πράγμα.