Μετά τις μινι διακοπές οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ επιστρέφουν σημερα στο γηπεδο αρχιζοντας την προετοιμασία τους για τον εκτός έδρας αγώνα απέναντι στην Βικτόρια Πλζεν την ερχόμενη Πέμπτη.
Σήμερα, η Πλζεν έχει αγώνα. Θα αντιμετωπίσει στην έδρα της την Σίγμα Όλομουτς στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του τσέχικου πρωταθλήματος (17:00) και ο Ηλίας Χαραλάμπους θα βρίσκεται στις εξέδρες της Ντόοσαν Αρένα σε ρόλο κατάσκοπου, ωστε να πάρει όσες πληροφοριες χρειάζεται και να τις μεταφέρει στον Ιμανολ Ιδιακέθ.
Η αποστολη της ΑΕΚ θα αναχωρήσει για την Τσεχία την Τρίτη το πρωι