Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Την τελευταία του συνέντευξη τύπου  έδωσε  ο Γιόρντι Κρόιφ, ο οποίος αναφέρθηκε για για τα πάντα που αφορούν την ομάδα, ενώ δεν ξέχασε να ευχαριστήσει  τους ανθρώπους με τους οποίου συνεργάστηκε.

Γιόρτιφ Κρόιφ

«Είναι μια δύσκολη μέρα για μένα. Όμως, είμαι ικανοποιημένος που αφήνω την ομάδα σε ένα πολύ καλό δρόμο και για αυτό φεύγω με καλό συναίσθημα. Η θητεία μου ξεκίνησε με ερωτηματικά, όμως σε αυτά τα δύο χρόνια κάναμε μεγάλα βήματα προόδου. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα με ταυτότητα που θα έπαιζε επιθετικό ποδόσφαιρο και πιστεύω τα καταφέραμε. Το ποδόσφαιρο είναι άθλημα των απόψεων. Αν έχεις 1 εκ. οπαδούς, έχεις 1 εκ προπονητές, όμως είμαι πολύ ευχαριστημένος που με αγκάλιασε ο κόσμος.

Δεν περίμενα ότι θα περνούσα τόσο καλά στην Κύπρο. Ευχαριστώ τις δύο διοικήσεις για όσο διάστημα ήμουν εδώ. Η πρώτη που με έφερε στην Κύπρο και η δεύτερη που έσωσε την ομάδα από μια δύσκολη οικονομικά στιγμή. Ευχαριστώ τους παίκτες που με έκαναν να φαίνομαι καλύτερο στη δουλειά μου και με τις επιτυχίες τους έφεραν πίσω τον κόσμο. Ευχαριστώ το προσωπικό και τους οπαδούς που είναι η καρδιά του σωματείου. Η μεγάλη μου περηφάνια είναι πως και στα κακά αποτελέσματα μας χειροκροτούσαν.

Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της ΑΕΚ. Ο αντικαταστάτης μου θα φέρει την ομάδα μπροστά. Οι παίκτες είναι πολύ ευχαριστημένοι και οι περισσότεροι θέλουν να μείνουν. Με τη σταθερότητα που υπάρχει μπορούμε να ελκύσουμε νέους παίκτες και να δημιουργήσουμε καλύτερη ομάδα. Φεύγω όμως ίσως να μην λείψω πολύ από την ΑΕΚ. Θα έχει τεχνικό διευθυντή και είναι σημαντικό να παραμείνει ο πρόεδρος γιατί βοηθάει πολύ την ομάδα. Είναι χαμηλών τόνων, κρατά τις υποσχέσεις του και ελπίζω να παραμείνει πολλά χρόνια στην ΑΕΚ. Ευχαριστώ και τους δημοσιογράφους, είχαμε πάντα μια καλή σχέση. Κλείνοντας θέλω να πω, ένα «ευχαριστώ» στην ΑΕΚ. Θα είμαι πάντα πρόθυμος να βοηθώ». 

 Τι μπορεί να τον κάνει να επιστρέψει πίσω στην ΑΕΚ;

 «Η πόρτα της ΑΕΚ δεν κλείνει. Ποτέ δεν ξέρεις αν θέλω να συνεχίσω για άλλα 10 χρόνια ως τεχνικός διευθυντής».

 Αν είχε πρόταση από άλλες κυπριακές ομάδες…

 «Ίσως. Μπορεί να είχα προστάσεις αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να πάω σε άλλη κυπριακή ομάδα».

 Ποιον αδίκησε περισσότερο στην ομάδα και για τι μετάνιωσε;

 «Θα σας εκπλήξω αλλά μετάνιωσα που άφησα τον Αρνάλ Κόντε να φύγει πέρσι τον Ιανουάριο. Ήξερα ότι θα το μετανιώσω. Έπρεπε να τον είχα κρατήσει στην ομάδα».

 Τι πρέπει να διορθωθεί στο κυπριακό ποδόσφαιρο;

 «Είναι δύσκολο οι κυπριακές ομάδες να ανταποκριθούν στην Ευρώπη. Είναι δύσκολο να δίνουν τρία παιχνίδια σε εφτά μέρες. Οι ομάδες πρέπει να χτίζουν στις επιτυχίες. Είναι πολύ σημαντικό που στο μέλλον θα μπορούν να αγωνιστούν πέντε κυπριακές ομάδες στην Ευρώπη. Είναι απίστευτο για ένα τόσο μικρό νησί να έχει πέντε ομάδες στην Ευρώπη. Όμως, πρέπει αρκετά πράγματα να προοδεύσουν στο ποδόσφαιρο, ακόμα και στην ομοσπονδία. Να διορθωθούν και οι κανονισμοί. Ένας τερματοφύλακας αν κάνει φάουλ έξω από την περιοχή, και δεχθεί κόκκινη κάρτα, δεν γίνεται να δεχθεί τιμωρία τεσσάρων αγωνιστικών. Αυτό δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Σίγουρα οι ξένοι βοήθησαν το κυπριακό ποδόσφαιρο. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να προστατευτούν και οι Κύπριοι ποδοσφαιριστές».

 Τι χρειάζεται η ΑΕΚ να μπορέσει να έχει μια επιτυχία όπως αυτή της ΑΕΛ;

 «Χρειάζεσαι σταθερότητα. Πρέπει να ελέγχεις τα συναισθήματα σου. Στην Κύπρο οι διοικήσεις και οι οπαδοί αντιδρούν εύκολα. Χρειάζεται ηρεμία. Όταν πάει καλά η ομάδα εκεί είναι η ώρα για να πιέσεις».

  Αν ήταν λάθος η φυγή Μρντάκοβιτς και Πρίσο;

 «Όχι, δεν ήταν λάθος. Ο Μρντάκοβιτς είχε μεγάλο συμβόλαιο και δύσκολα θα ανταποκρινόμασταν. Από οικονομικής πλευράς έπρεπε να πάρουμε αυτή την απόφαση. Ήταν καλή κίνηση και η πώληση του Πρίσο. Ήρθε από τη Μάλτα και όταν ένας παίκτης έχει την προοπτική να πάει ψηλότερα δεν μπορείς να τους τη στερείς».

 Αν θα έπαιρνε στην Μάκαμπι κάποιο παίκτη από την ΑΕΚ;

 «Δεν είναι η στιγμή να το συζητήσουμε».

 Αν έχει κάποιο απωθημένο από την παρουσία του στην Κύπρο;

 «Ναι έχω απωθημένα. Πάντα έχεις το συναίσθημα του. Φέτος στους πρώτους τέσσερεις μήνες δεν είχαμε αμυντικούς. Αν τους είχαμε όλους ίσως θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα».