Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το τρίτο της φιλικό παιχνίδι επί Πολωνικού εδάφους εδωσε σημερα  η Ομονοια απέναντι στην δεύτερη ομάδα της Λεχ Πόζναν.  

Στην ισοπαλία 2-2 ολοκληρώθηκε το παιχνίδι, το πρώτο που διήρκησε 90 λεπτά από τα φιλικά που έδωσαν μέχρι τώρα οι πράσινοι. Προηγήθηκε η Λεχ Πόζαν , ισοφάρισε με τον Ντάρμπισαιρ το τριφύλλι και πήρε τη νίκη με γκολ του Ράφα Λόπεζ. 

18 παίκτες έπαιξαν στο φιλικό.

Ο Πάμπος Χριστοδούλου άρχισε τον αγώνα με τους Φελτχούιζεν, Παναγιώτου, Καντέ, Εκίθα, Κατελάρης, Σοάρες, Μπρέβελντ, Κανού, Γκονζάλες, Αζίζ, Ντάρμπισαϊαρ. Στην επανάληψη χρησιμοποιήθηκαν οι Ράφα Λόπεζ, Χριστοφή, Μαργκάσα, Μαντούρο, Τουρέ, Χριστοδούλου και Φιακάς. 

Σήμερα ανακοινώθηκε η απόκτηση του 26 ακραίου επιθετικού από την Καμπόντια με Ολλανδικό διαβατήρια Ζαρσίνιο Αντόνια ο οποίος βρίσκεται από χθες στην Πολωνία και εντάχθηκε με την αποστολή.

Στην Πολωνία αναμένετο σήμερα και ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός Γουίλιαμ Σουάρες για να ενταχθεί στην ομάδα και να αρχίσει προπονήσεις.