Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Δεν έκρυψε το θυμό του μετά το τέλος του αγώνα ο πρόεδρος του Άρη Κυριάκος Χατζήκυριακος. Ο διοικητικός ηγέτης της «Ελαφράς Ταξιαρχίας» ύστερα από την ήττα που δέχθηκε ο Άρης από τον Ολυμπιακό με 3-1, τα είπε έξω από τα δόντια, τονίζοντας πως η ομάδα του «σφαγιάστηκε για τρίτη συνεχόμενη αγωνιστική».

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο κύριος Κυριάκος Χατζήκυριακος:

«Όταν γίνεται τέτοιος σφαγιασμός για τρίτη συνεχόμενη αγωνιστική, δεν θα σιωπήσω ποτέ μου. Αυτά έχουν γίνει σήμερα και τα έχει δει όλος ο κόσμος…  Στο 46’ ο κ. Νικολαΐδης είδε πέναλτι-φάντασμα. Μετά, στο 3ο λεπτό του δευτέρου ημιχρόνου ο αντίπαλος τραβούσε από τη φανέλα και κλοτσούσε τον Κομπόγιο όμως ο κύριος Νικολαΐδης έδειξε κόκκινη κάρτα, στη προσπάθεια του ποδοσφαιριστή μας να αποφύγει τον ποδοσφαιριστή που τραβούσε. Διότι σου λέει στο 1-0 ο κύριος Νικολαΐδης… μπας και συμβεί κάτι και χαλάσουμε τα σχέδια κάποιων κύριων που τον έστειλαν να κάνει αυτό το παιχνίδι. Ευτυχώς το πρόβλεψα και τηλεφώνησα στον κ. Κουτσοκούμνη που δεν μου απαντούσε τα τηλέφωνα όμως έκανε το λάθος και μου απάντησε χθες. Έχω δημοσιεύσει τη συνομιλία. Όταν του είπα τι είναι αυτός ο διορισμός του κ. Νικολαΐδη με ρώτησε αν θέλω να του τηλεφωνήσει. Και του είπα να μην τηλεφωνήσει σε κανένα. Η απάντηση για τον Βασίλη Δημητρίου είναι ότι πήρε 8,3 και γι’ αυτό πήγε Λίβανο. Και αυτοί οι κύριοι που ονομάζονται προέδροι της Ομοσπονδίας ανέχονται αυτά τα πράγματα . Αλλά τι λέω ανέχονται, είναι με τις προτροπές τους που γίνονται όλα αυτά, γι’ αυτό θα τα ακούσουν!».

Από πλευράς του, ο αντιπρόεδρος Βίκτωρας Παπαδόπουλος ανέφερε:

«Αηδία, αηδία. Είναι εμετική η ΚΟΠ και οι άνθρωποι που την διοικούν. Επαναλήφθηκε το σκηνικό του πρώτου παιχνιδιού με το Παραλίμνι. Ανύπαρκτο πέναλτι, ανύπαρκτη κόκκινη. Τι να πω… Ντροπή και αηδία για το Κυπριακό ποδόσφαιρο».