Το πρώτο της φιλικό στην Πολωνία θα δώσει σήμερα στις 16:30 αντι στις 19:00 η Ομόνοια. Οι πράσινοι θα αντιμετωπίσουν την Τσεχική Σίγκμα Όλομουτς, με τον Πάμπο Χριστοδουλου να βγάζει και τα πρώτα του συμπεράσματα.
Στην Πολωνία βρισκεται και ο Μαντούρο ο οποίος χθες πραγματοποιήσε και την πρώτη του προπόνηση με την Ομονοια