Ο Πρόεδρος του Άρη Κυριάκος Χ’Κυριάκος τοποθετείται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ομάδας του για να εξωτερικεύσει την συνομιλία με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου όσον αφορά τους ορισμούς διαιτητών και τη συντονισμένη προσπάθεια για να σταλεί το σωματείο μας στην Β’ κατηγορία.
Αναλυτικά:
Κ.Χ’Κυριακός: Τελικά ποιος ορίζει το μέλλον του Κυπριακού ποδοσφαίρου;
«Έπειτα από τα τελευταία γεγονότα και τις σφαγιαστικές διαιτησίες κατά του Άρη, είμαι υποχρεωμένος να τοποθετηθώ και να πω κάποια πράγματα τα οποία μπορεί να κρίνει όλο το φίλαθλο κοινό. Μετά το ματς στο Παραλίμνι, ο Άρης κατήγγειλε νομότυπα τον διαιτητή Βασίλη Δημητρίου και τους βοηθούς του για 12 σημεία στην ΚΟΠ, από την οποία δεν πήρε απάντηση μέχρι και σήμερα. Αντί αυτού η Ομοσπονδία ανακοίνωσε τον ορισμό του συγκεκριμένου διαιτητή σε διεθνή αγώνα στον Λίβανο. Αυτό αποτελεί επιβράβευση για τον εν λόγω διαιτητή! Μετά το ματς στο Παραλίμνι, όπου όλος ο κόσμος ακόμα μιλά για τη σφαγιαστική διαιτησία κατά του Άρη, η ΚΟΠ όρισε τον κο Μάριο Τσαγγάρη ο οποίος επίσης έκλεισε τα μάτια του σε δύο περιπτώσεις πέναλτι για να έρθει και η δεύτερη καταδικαστική ήττα για τον Άρη». Αυτά αναφέρει ο Πρόεδρος Κυριάκος Χ’ Κυριάκος για να προσθέσει:
«Από τη Δευτέρα μέχρι και σήμερα το πρωί (5/5) επικοινωνούσα με τον Πρόεδρο της ΚΟΠ κο Κωστάκη Κουτσοκούμνη, όμως δεν απαντούσε στις κλήσεις μου. Σήμερα το πρωί ο κος Κουτσοκούμνης έπειτα και από παρέμβαση τρίτου προσώπου μου απάντησε το τηλέφωνο και του ζήτησα εξηγήσεις για το όλο σκηνικό των τελευταίων δυο εβδομάδων (την διαιτησία Βασίλη Δημητρίου και την επιβράβευση, την διαιτησία Μάριου Τσαγγάρη αλλά και τον ορισμό Χρίστου Νικολαϊδη, διαιτητή ο οποίος είχε διευθύνει το ΕΝΠ-Άχνα με τα γνωστά αποτελέσματα). Ο κος Κουτσοκούμνης είπε για τον Βασίλη Δημητρίου, αυτός που πήρε την απόφαση να τον στείλει στον Λίβανο ήταν ο Ολλανδός αρχιδιαιτητής βάσει της βαθμολογίας στο Παραλίμνι (8.3), από κει και πέρα στις υπόλοιπες ερωτήσεις απάντηση ποτέ δεν έφτασε στη Λεμεσό! Όσο για τον Χρίστο Νικολαϊδη το μόνο που είχε να πει ο Πρόεδρος της ΚΟΠ ήταν αν θέλεις να μιλήσω με τον ίδιο, κάτι που ούτε θέλησα ποτέ να γίνει, ούτε και θέλω να ευνοηθεί ο Άρης σε βάρος άλλης ομάδας!»
Μετά από την άνωθεν συνομιλία ο Άρης δια μέσω του Προέδρου του ανακοινώνει τα εξής:
«O AΡΗΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. Όμως δεν δέχεται να ξανασυμβούν καταστάσεις από αφέλεια και λάθη. Η ομάδα μας ζητά ισόνομη αντιμετώπιση, για το καλό επιτέλους του Κυπριακού Ποδοσφαίρου. Αν νομίζετε ότι με τις τιμωρίες θα φιμώσετε Κύριοι τον Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο του Άρη ή όποιον βλέπει καθαρά τι γίνεται στον χώρο και έχει το θάρρος της γνώμης του, είσαστε γελασμένοι».
Υ.Γ 1: Πρόσφατα επανήλθε κίτρινος φάκελος στα γραφεία της Ομοσπονδίας για το παιχνίδι στο Παραλίμνι ανάμεσα στην ΕΝΠ και τον Άρη. Μετά την συγκομιδή βαθμών του Άρη (με Ολυμπιακό και Εθνικό) οι στοιχηματικές εταιρείες και ο τζίρος έδειχνε τεράστια ποσά στον άσσο νίκης της ΕΝΠ κάτι που αργότερα είδαμε πως επιβεβαιώθηκε. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας επέμβει μια φορά η Ομοσπονδία και το Κράτος και ας τιμωρηθούν οι ένοχοι και οι υπεύθυνοι αυτών των καταστάσεων. Τελικά όλοι στην UEFA είναι τρελοί ή μήπως ασχολούνται για τα Κυπριακά παιχνίδια επίτηδες και όλως τυχαία;
Υ.Γ 2: Κάτι που δεν αναφέραμε πιο πάνω και μας προκάλεσε έκπληξη και απορίες ήταν πως ο κος Χανς δεν είδε το dvd του αγώνα στο Παραλίμνι και απλά ορίζει διαιτητές βάσει της βαθμολογίας! Μήπως δεν είχε χρόνο;; Ο κος Χανς μήπως δεν αμείβεται μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ (άνω των 300χιλ.) από την ΚΟΠ και τα σωματεία μας; Τελικά βλέπει συγκεκριμένα ματς ο κος Χανς από το Κυπριακό πρωτάθλημα βάσει επιλογής;
Y.Γ 3: Zητούμε ως σωματείο από όλα τα μέλη της ΚΟΠ και τους Προέδρους των σωματείων, την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου ως επίσης να καταθέσουν πόθεν έσχες των ιδίων όπως και των μελών της οικογένειας τους τα τελευταία δύο χρόνια. Επίσης ζητάμε να πράξουν το ίδιο όλα τα μέλη της επιτροπής διαιτησίας και οι εν ενεργεία διαιτητές.
Υ.Γ 4: Καλούμε την διαιτησία να σταθεί αύριο στο ύψος των περιστάσεων. Εμείς δεν θα δεχθούμε ανάλογη αντιμετώπιση με τις διαιτησίες της ομάδας μας στους αγώνες με το Παραλίμνι".