Το Αθηναϊκό πρακτορείο ειδήσεων δημοσιεύει είδηση για το ενδιαφέρον του ΑΠΟΕΛ να επανεντάξει τον Τόμας Ντεβινσέτι στο δυναμικό του. Δείτε το δημοσίευμα.
Ο ΑΠΟΕΛ θέλει να εντάξει ξανά στο δυναμικό της τον Τόμας Ντε Βινσέντι. Η διοίκηση των πρωταθλητών της Κύπρου είναι σε ανοικτή γραμμή με τον Αργεντινό επιθετικό, ο οποίος δεν αποκλείει το ενδεχόμενο επιστροφής του στους «γαλαζοκίτρινους».
Για την ώρα, εντός της ημέρας αναμένεται στο Ντουμπάι, προκειμένου να ξεκινήσει προπονήσεις με την ομάδα του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (σ.σ. πρόσφατα υπήρξε συγχώνευση της Αλ Σαμπάμπ με τις Αλ Αχλί και Ντουμπάι).
Από πλευράς της ομάδας του Ντουμπάι, θέλουν να μειώσουν τον προϋπολογισμό τους κι ευνοούν αποχώρηση του «Ντέβι», είτε ως δανεικός είτε ως ελεύθερος, με τις πιθανότητες επιστροφής του στον ΑΠΟΕΛ να είναι πολλές.