Μετά από ένα χρόνο αδράνειας, η ανδρική ομάδα του Αχιλλέα Καϊμακλίου θα επιστρέψει στα παρκέ και τη σεζόν 2012-13 θα παίξουν στο πρωτάθλημα της β΄ κατηγορίας. Ο στόχος για τις πρώτες 2-3 σεζόν δεν θα είναι η άνοδος, αλλά η δημιουργία Κυπρίων παικτών που θα στελεχώσουν μελλοντικά την ομάδα, καθώς και η απεμπλοκή από τα παλιά χρέη. «Δεν θα ξαναφέρουμε 7-8 ξένους, αλλά ίσως φέρουμε δύο ξένους μετά από μερικά χρόνια, αν πρώτα ξοφλήσουμε αυτά που χρωστάμε», είπε ο γενικός γραμματέας του Αχιλλέα, Δημήτρης Σιαμμάς. Όπως αποκάλυψε, με την ομάδα είναι δεσμευμένα τα αδέλφια Πάντζιαρου, όπως και ο Ανδρέου, ενώ θέλουν να κρατήσουν τους Θεοχαρίδη και Γεωργίου που είναι ελεύθεροι.
* Ο Γιώργος Θεοχαρίδης προπονείτε με τον Κεραυνό προσπαθώντας να κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή των Κυπελλούχων την ίδια ώρα που ο Γιώργος Γεωργίου σκέφτεται να αποσυρθεί από την ενεργό δράση .