Οι ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ ολοκλήρωσαν το βασικό στάδιο της προετοιμασία τους στην Πολωνία και επέστρεψαν τα ξημερώματα στην Κύπρο. Η επιστροφή στις προπονήσει είναι προγραμματισμένη για την Δευτέρα, καθώς ο Μάριο Μπέιν παραχώρησε διήμερο ρεπό στους ποδοσφαιριστές του.
Την Τετάρτη στις 20:00 το βράδυ στο ΓΣΠ οι πρωταθλητές θα φιλοξενήσουν τον Πανιώνιο σε ένα φιλικό πρόβα τζενεράλε ενόψει του πρώτου Ευρωπαϊκού αγώνα με την Ντουντελάντς Λουξεμβούργου.
Την Πέμπτη έχει προγραμματιστεί φιλικό με την Δόξα, στο οποίο θα αγωνιστούν οι ποδοσφαιριστές που δεν θα πάρουν χρόνο συμμετοχή στον αγώνα με τον Πανιώνιο. Τις επόμενες μέρες θα εντατικοποιηθούν οι προσπάθειες για απόκτηση κεντρικού αμυντικού. Οι γαλαζοκίτρινοι γνωστοποίησαν ότι την πρώτη βδομάδα προπώλησης των εισιτήριων διαρκείας 2,000 φίλοι της ομάδας έκλεισαν θέση για την νέα χρονιά.