Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE Βάζει πλώρη για το… «σεντόνι» του Τσάμπιονς Λιγκ η Νάπολι! Οι «παρτενοπέι» επικράτησαν με 2-0 της Παλέρμο και βρίσκονται, πλέον πολύ κοντά στην κατάκτηση της 3ης θέσης που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.
Ο Καβάνι στο 16' με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, άνοιξε το σκορ για τους γηπεδούχους, για να έρθει ο Χάμσικ στο 35' να διαμορφώσει το τελικό αποτέλεσμα.
Έτσι οι «Ναπολιτάνοι» βρίσκονται με 58 βαθμούς, τρεις περισσότερους από Ουτινέζε, Ίντερ και Λάτσιο (και οι τρεις ομάδες μετρούν αγώνα λιγότερο), στην τρίτη θέση της βαθμολογίας δύο αγωνιστικές πριν από το φινάλε.